U bent niet ingelogd. Login of registeer een nieuw account om volledige toegang te hebben tot het forum!

Trivial

Alles wat niet met het forum te maken heeft, het uitlaat topic, woordspelletjes,...

Moderator: MODjes

Trivial

Berichtdoor matty op wo 13 feb 2008, 13:11

wat is het principe: Iemand stelt een vraag, de anderen antwoorden ( en in het slechtste geval gokken )op het antwoord. Als er iemand juist antwoord, en dit bevestigd wordt door de vraagsteller krijgt die persoon een punt en is hij verplicht een nieuwe vraag te stellen.

Wat voor vragen zijn dat: Mij gelijk, over alle mogelijke onderwerpen, honden, sport, muziek, film, politiek, geschiedenis, wiskunde ( ), ... Zorg er wel voor dat je geen vragen stelt waarop er meerdere antwoorden moeten gegeven worden. Bijvoorbeeld, geef alle mensen die de tour al vijf keer gewonnen hebben. Dan kan er zogezegd iemand twee punten halen, nog iemand een, enzovoort.

wat als we het antwoord niet vinden: Dan zal de vraagsteller genoodzaakt zijn tips te geven. Totdat er iemand intelligent genoeg is en het juiste antwoord in de groep smijt. Het is niet echt de bedoeling dat er vragen gesteld worden. Er mag wel volop gegokt worden op het juiste antwoord.

belangrijk:
-je mag zoveel gokken als je wil, maar: een gok per post, geen dubbelpost.
-de vragen moeten doenbaar zijn.
-de vraagsteller moet natuurlijk wel af en toe checken of't antwoord niet gegeven is.
-googlen is niet verboden, maar probeer de vraag zo te stellen, dat 't moeilijk wordt om te googlen.
-Het is niet nodig om hondgerelateerde vragen te stellen, maar ze hebben wel de voorkeur
-Als de nieuwe vraagsteller te lang (48 uur) op zich laat wachten mag iemand anders een nieuwe vraag stellen.

ik bijt de spits af:

Tegenwoordig:
a) mag een hond gechipt worden
b) moet een hond gechipt worden
c) mag een hond niet gechipt worden
matty
volwassene
volwassene

Reputation points: 6
Add reputation pointSubtract reputation point

google adsense
Google

Re: Trivial

Berichtdoor Elvira op wo 13 feb 2008, 14:18

'k zalle kik als eerste antwoorden se :mrgreen:
Het antwoord is A
Een hond mag gechipt worden.
Dit zegt de wet:
    Alle honden die geboren zijn na september 1998, moeten verplicht een identificatie dragen die geregistreerd is bij BVIRH (Belgische vereniging voor identificatie en registratie van honden). Die identificatie kan een tatouage zijn in het oor (aangebracht door een dierenarts of een erkend medewerker van de Sint-Hubertus vereniging) of een microchip in de hals (geplaatst door een dierenarts).
Dus een tatoeage is ook goedgekeurd, een chip is dus niet verplicht als er een leesbare tatoeage is. Beide zijn ook toegelaten.
He is your friend, your partner, your defender, your dog. You are his life, his love, his leader. He will be yours, faithful and true, to the last beat of his heart. You owe it to him to be worthy of such devotion.
Elvira
Moderator
Moderator

Reputation points: 5

Berichtdoor matty op wo 13 feb 2008, 16:42

tja, wa moeten we daar op zeggen :mrgreen: 100% juist
ik moet zelfs geen verklaring meer geve

Elvira 1

Elvira jij mag een vraagje stellen
matty
volwassene
volwassene

Berichtdoor Elvira op wo 13 feb 2008, 17:35

Jiiihaaaa, ik was dan wel snel met antwoorden maar er staat toch 1 streepeke achter mijne naam :geek:
Hier is mijn vraag:
Mijn pup die ik gisteren mee naar huis bracht van de kweker mag:
a) vanaf dag 1 niet in mijn handen bijten voor te spelen
b) in mijn handen bijten voor te spelen tot hij 6 maanden is omdat hij daarna geen pup meer is
c) altijd in mijn handen bijten voor te spelen
He is your friend, your partner, your defender, your dog. You are his life, his love, his leader. He will be yours, faithful and true, to the last beat of his heart. You owe it to him to be worthy of such devotion.
Elvira
Moderator
Moderator

Berichtdoor matty op wo 13 feb 2008, 17:39

a) vanaf dag 1 niet in mijn handen bijten voor te spelen
matty
volwassene
volwassene

Berichtdoor Elvira op wo 13 feb 2008, 17:47

Oh? En heb je daar ook een motivatie bij of moet ik dat goedkeuren zonder motivatie ? :lol:
Elvira
Moderator
Moderator

Berichtdoor matty op wo 13 feb 2008, 18:11

Alle ik zal er is een motivatie bij plakke.

De rede dat dit eigenlijk niet mag worden toegelaten is omdat de hond de mens beziet als een hond met 3 koppen (ons hoofd en onze handen). En als de ene hond de andere wilt domineren dat gaat hij de neus van de andere hond omklemmen (vastnemen). Dit is een teken van domineren. Als de hond dus in mijn hand bijt dan gaat ons domineren.

Amai hopelijk is het wat duidelijk.
matty
volwassene
volwassene

Berichtdoor Elvira op do 14 feb 2008, 06:05

EN dar komt nog bij dat een hond NOOIT speelt om te spelen maar altijd om te winnen.

Matthias 1

Om er geen ping pong spel van te maken antwoord ik niet als Matthias zijn vraag stelt :mrgreen:
Elvira
Moderator
Moderator

Berichtdoor matty op do 14 feb 2008, 07:15

Tussenstand

Elvira 1
Matty 1
matty
volwassene
volwassene

Berichtdoor matty op do 14 feb 2008, 07:17

De basset gebruikt zijn oren niet alleen om te horen, maar welke functie hebben hun lieve oortjes nog?

Afbeelding

foto Basset
matty
volwassene
volwassene

Volgende

Keer terug naar Algemeen gezever